Monday 7 January 2008

Αlloparmenos - The Return

Be afraid... Be very afraid...


Τι μου κάνετε βρε; Σας έλειψα καθόλου; Άσε ξέρω την απάντηση. Πρώτα από όλα να ευχηθώ χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους σας. Ελπίζω το 2008 να σας μπήκε καλά (όπως θέλει να το εννοήσει κανείς) και με το δεξί.

Πω, πω. Πάνε 2 και κάτι μήνες από την τελευταία μου καταχώρηση στο blog. Θα σκεφτείτε ότι πρέπει να είχα τρελές δουλειές, τρεξίματα, έρωτες και άλλα τέτοια. Well... no. Βασικά με έποιασε για άλλη μια φορά η φάση του βαριέμαι που ζω και δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ με τίποτε άλλο πέρα από του να κάθομαι και να διαβάζω κανένα βιβλίο ή να ακούω μουσική Ή να βλέπω καμιά αγαπημένη μου σειρά. Ναι, ξέρω τρελό γλέντι.

Γενικά αυτόν τον καιρό δεν συνέβησαν και πάρα πολλά πράγματα. Δουλειά βρήκα (yeaahhh) and that's about it. Την περίοδο των Χριστουγέννων ήρθε και το μωρό μου και περάσαμε τέλεια = δεν σηκωθήκαμε από το κρεβάτι. Και σαν New Years Resolution (δλδ το να με πρίζουν και να με απειλούν οι φίλοι μου για να ξαναγράψω στο blog μου - τουτέστιν ξέρω που μένεις και θα σε βρούμε) αποφάσησα να ασχοληθώ περισσότερο με αυτό.

Και εδώ τελειώνει το συγκλονιστικό μου recap για τους μήνες που έλειπα. Άντε και καλή μας χρονία.

A, και για να μην ξεχνιόμαστε: 210 και σήμερα...

12 ουρλιαχτά:

  • nikisot said...

    mpa?
    mas 8ymh8hkate??:P:P
    kalh xroniaaaa

    Anonymous said...

    Βρὲ τὸ παλικάρι μας... κι ἐμεῖς ποὺ νομίζαμε πὼς μᾶς ἔχεις ἁπλᾶ γραμμένους :Ρ Καλὴ χρονιὰ κι ἀπὸ ἐμένα.

    revqueer said...

    Μπαίνω ανυποψίαστος στο μπλογκ σου και έντρομος ανακαλύπτω πως η ελληνίδα μάνα δε μένει πια εδώ!

    Welcome back, πολύ ευτυχισμένο 2008 και να ανανεώνεις το μπλογκ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!

    Marvin said...

    vre kalws ta paidia, kai legame ti apegines, ti apegines... Kalh xronia!

    Strahd said...

    Thanx guys... Να είστε όλοι σας καλά και θα κάνω recap και στα δικά σας blog γιατί έχω μείνει ποοοοοολύ πίσω.

    Φιλιά σε όλους σας και τις καλύτερες μου ευχές για την νέα χρονιά. :)

    Βλαμμενος said...

    επειδη εγώ ειμαι λίγο βλαμμένος αυτο το 210 και σήμερα τι είναι..???...παντως οπου παω βλέπω μπροστα μου την γκαντεμο δεν ειναι καλο σημάδι αυτό....αντε καλές αναρτησεις....

    mahler76 said...

    Εγώ που δεν είμαι τόσο βλαμμένος,(έχω κλίση περισσότερο προς το ηλίθιος) αυτό το 210 και σήμερα τι είναι???
    Οσο για το ότι πέρασες τις γιορτές στο κρεβάτι κάνοντας sex (άλλα κατά τα άλλα εεε δε συνέβη και κάτι όλον αυτό τον καιρό) περιμένεις να σε λυπηθούμε???
    Καλή χρονιά και πάντα τέτοια!!!

    Strahd said...

    Το 210 είναι μέχρι πόσο θα κάνει να τελειώσει ο καλός μου από τον στρατό... Έχει ακόμα :P

    Kαλώς σας βρήκα βλαμμένε και mahler76. :) Kαλή χρονιά και σε σας :)

    mahler76 said...

    Όχι ρε φίλε κάνεις και 2ο φανταρικό!!! Πρέπει να είναι πακέτο αλλά αφού μπορείς και πηγαινοέρχεσαι θα περάσουν οι μέρες. Ελπίζω μόνο εκεί που είναι να έχει καλούς φαντάρους στο 1ο γραφείο για να μην του χρεώνουν τις άδειες που παίρνει κλπ και έτσι να του μείνουν μέρες. Εγώ ως γραφέας του 1ου στις δόξες μου το τι υπηρεσιακά για εξόδους είχα βγάλει δεν λέγετε. Ασε άδειες που δεν χρέωσα. Ε καλοπέρναγα που καλοπέρναγα να μη βοηθήσω και τους υπολοίπους??
    Αλήθεια όλη του τη Θητεία στη Μυτιλήνη θα τη βγάλει ή παίζει και για ποιο κοντά????

    Strahd said...

    Ναι, άστα. Αλλά τι να κάνω υπομονή. Και μετά λένε για την Πηνελόπη που είχε τους μνηστήρες δίπλα της και περίμενε τον Οδυσσέα. Καλά όργια είχε κάνει. Για μένα έπρεπε να γράψει ο Όμηρος αλλά δεν το κάνω θέμα :P

    Υπάρχει μια περίπτωση να έρθει Αθήνα από Φλεβάρη αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρα ακόμα. Θα δείξει :)

    mahler76 said...

    Μακάρι από Φλεβάρη να σας κάτσει και στους 2 και να έρθει Αθήνα.Αλλά και πάλι 210 δεν είναι πολλές κουράγιοοοοο.

    Όσο για την Πηνελόπη, όπως είχαν πει και σε μια ελληνική σειρά, "αν έγραφε ο Όμηρος τι είχε κάνει με τους μνηστήρες δεν θα τον δίδασκαν στα γυμνάσια". Βέβαια η κοπελιά είχε και τα δίκια της αφού 20 χρόνια έκανε ο λεγάμενος να γυρίσει από τα οποία τα 10 τα γλένταγε με τον Πάτροκλο (όπως και όλο το στρατόπεδο των Αχαιών-τυχερούλη Πατροκλε), ενώ άλλα 7 τα γλέντησε με την Κίρκη. Εσύ τι θα έκανες στη θέση της???? Σίγουρα όχι το μουνί σου πάπλωμα όπως υπαινίσσεται ο Όμηρος.

    Strahd said...

    Τι θα έκανα; Χμμ... Δεν ξέρω, πραγματικά. Εμ, τότε δεν είχαν βγει και οι δονητές βλέπεις να δει χαρά κι αυτή λιγάκι. :P

    Πάντως θα τον περίμενα όσο το δυνατόν περισσότερο μπορούσα. Και εν τω μεταξύ ας είναι καλά τα βιντεάκια από το νετ. :P