Thursday 10 January 2008

2007 Αναμνήσεις


Αν και έχουν περάσει λίγες μέρες από την αλλάγη του χρόνου, χτες καθόμουν και σκεφτόμουν τι έκανα και τι σημάδεψε τη ζωή μου το 2007. Ναι, έγιναν αρκετά, χάρηκα, πληγώθηκα, πέτυχα και απέτυχα σε πολλά πράγματα της ζωής μου. Από όλα όμως έμαθα πολλά πράγματα και είμαι σίγουρα ένας καλύτερος άνθρωπος από ότι ήμουν πριν. Το 2007 ξεκίνησε κάπως χλιαρά μπορώ να πω. Πέρα του ότι τις πρώτες μέρες ήμουν άρρωστος με ψηλό πυρετό και πίστευα ότι έτσι θα μου πάει η χρονιά (εν μέρη διαψεύστικα και θα πω σε λίγο γιατί), η χρονιά ξεκίνησε με έναν χωρισμό από έναν φίλο μου που τον είχα συναντήσει στο Γκάζι και απλά ξέχασα να τον συστήσω στην παρέα μου. Τελικά μπορούμε να γίνουμε πολύ bitches αν το θέλουμε απλά μόνο και μόνο για να γίνουμε. Χωρίς λόγο, χωρίς ουσία. Έτσι απλά. Κόβω μια φιλία γιατί απλά νόμιζε ότι ντρεπόμουν γι' αυτόν. Καλή του ώρα όπου κι αν είναι.

Λίγους μήνες αργότερα άρχισα κι εγώ να ακολουθώ την μόδα του να γράφει κανείς σε blog. Έτσι αποφάσησα να το δοκιμάσω. Βρήκα πραγματικά λυτρωτικό το να γράφω τις σκέψεις μου για το ότι βλέπω, ακούω και ζω κάθε μέρα γύρω μου. Φυσικά μέσα από εδώ γνώρισα και πολλά και αξιόλογα άτομα που, αν και δεν τα έχω δει ακόμα από κοντά, τα θεωρώ τα καλύτερα παιδιά. Διάβασα πολλές και διαφορετικές απόψεις οι οποίες με έκαναν να σκεφτώ, να αντιλογήσω αλλά και να αναθεωρήσω και δικές μου απόψεις για κάποια θέματα. Παιδιά να είστε όλοι σας καλά και είμαι σίγουρος πως κι αυτή την χρονιά θα έχουμε πολλά να πούμε.

Από την άλλη, από εκεί που δεν το περιμένεις μάλιστα, βρήκα τον έρωτα της ζωής μου. Δεν θέλω να ξέρω πως θα ήμουν τώρα αν είχα απορρίψει την παράκληση ενός φίλου μου να φέρει κι άλλο ένα παιδί στη κουβέντα μας στο MSN. Εγώ απλά σκέφτηκα τότε: "τι να θέλει τώρα κι ο άλλος ο μαλάκας να μου πει...". Αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα για το πως απλά ένα "ναι" (και γενικότερα μια απόφαση) μπορεί να αλλάξει την ζωή κάποιου. Αυτό ήταν και το πιο σημαντικό πράγμα της χρονιάς που πέρασε, αλλά και της ζωής μου. Έχει επιρρεάσει τον τρόπο με τον οποίο έβλεπα και αξιολογούσα κάποια πράγματα στην καθημερινότητά μου. Με έχει κάνει να ξανασχοληθώ με την μουσική, που τόσο αγαπούσα στα φοιτητικά μου χρόνια και τώρα είχα μείνει πίσω. Αλλά πάνω από όλα μου έχει δείξει τι πραγματικά πάει να πει αγάπη. Τι πάει να πει εμπιστοσύνη και τι πάει να πει κατανόηση. Και γι' αυτό θα σ' αγαπώ για πάντα...

Α, ναι. Πως το ξεχάσω κι αυτό. Βρήκα και δουλειά. Μια καλή δουλειά. Και επιτέλους η ζωή μου μπήκε σε ένα δρόμο. Ναι, το 2007 ήταν τελικά, τώρα που το ξανασκέφτομαι, μια καλή χρονιά. Υπήρχαν και τα κακά, αλλά ευτυχώς αυτά αποτελούν μια απλή κακή ανάμνηση.

Καλωσήρθες 2008. Ελπίζω να μου φέρνεις καλά μαντάτα... :)


207 και σήμερα...

11 ουρλιαχτά:

  • revqueer said...

    Ε, αφού βρήκες τον έρωτα... Τι νόημα έχουν όλα τ' άλλα; Άντε, 207 και σήμερα!

    Equilibrium said...

    Όλα όμορφα και τα καλά και τα λιγότερο καλά... Σαν το δένδρο της εικόνας σου, σαν ανθρώπινη σκιά, που θεριεύει όσο την πλησιάζεις στο φως, στα όνειρα δίνει πνοή ο άνεμος που φυσά στα κλαδιά, κι ανδρώνεται και σηκάνει περισσότερους καρπούς και απαντάει στον άνεμο σφυρίζοντας νέα όνειρα, ρίζες πιο βαθιές στο μέσα μας... Νάσαι καλά!

    Hfaistiwnas said...

    Άντε και το 2008 να είναι ακόμη πιο καλό! Να σαι καλα! Πολύ καλό το γράψιμο σου, όσο πρόλαβα να διαβάσω τουλάχιστον, αλλά και τα υπόλοιπα φαντάζομαι! Θα σε επισκέφτομαι συχνα! Καλή Χρονιά!

    Anonymous said...

    Ήρθα κι εγώ! :-)
    Μ' αρέσει που τα βλέπεις θετικά τα πράγματα... ένα εξαιρετικό 2008 λοιπόν!

    nikisot said...

    teleia mou fainontai!!
    ante me to kalo ena akoma pio gemato 2008!!

    candy's τετραδιάκι said...

    Kαλο 2008 λοιπον ;)

    candy's τετραδιάκι said...

    @Γαμάτα τα ποστάκια σου με τους emo..χεχε παω να τα προτινω στο μπλογκ μου ;)

    Strahd said...

    @revqueer
    To να είσαι ερωτευμένος είναι ότι καλύτερο μπορεί να σου τύχει. Βλέπεις τα πάντα με άλλο μάτι. :)

    @equilibrium
    Να'σαι καλά κι εσύ. Κι εύχομαι το 2008 και σε σένα να είναι ακόμα καλύτερο από το 2007. :)

    @ηφαιστίωνα
    Καλωσήρθες και πάλι. Χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου και το δικό σου δεν πάει πίσω :) Εύχομαι και σε σένα καλή χρόνια και ένα υπέροχο 2008.

    @bibimydarling
    Καλωσόρισες :) (Πολλά νέα πρόσωπα και μου αρέσει). Γιατί να μην τα βλέπεις θετικά; Ακόμα κι από το κακό μαθαίνεις και δεν την ξαναπάτάς. Καλή χρονιά και το 2008 να σου φέρει ό,τι πραγματικά ποθεί η καρδιά σου :D

    @moody
    Πραγματικά ήταν μια υπέροχη χρονιά. Το ίδιο εύχομαι και σε σένα για το 2008. Και πολύ καλύτερα πραγματα. Ό,τι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρεις :P

    Strahd said...

    @candy

    Χρόνια πολλά και σε σένα candy :) Thanx για τα καλά σου λόγια. Κι εσύ έχεις πολύ καλά blogs :)

    Βλαμμενος said...

    οταν περνας απο περιεργα και δυσκολα τοτε μονο καταλαβαινεις την πραγματικη αξια οσως θα ερθουν ή ερχονται στην ζωη...

    το 2008 θα ειναι για ολους μας καλυτερο...

    Strahd said...

    Συμφωνώ κι επαυξάνω. Είμαι σίγουρος ότι το 2008 θα είναι μια καλυτερη χρονιά γενικά για όλους μας. :)