Friday 11 January 2008

Φέρτε Μου Το Πριόνι!!

Το έχω πει και θα το ξαναπώ. Το κακό με τους παραγωγούς του Hollywood είναι ότι δεν ξέρουν πότε να σταματήσουν να βγάζουν ταινίες που δεν τραβάνε άλλο. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα: από τον Εφιάλτη στο Δρόμο με τις Λεύκες και την Παρασκευή και 13 μέχρι και το (όσο μεγάλος φαν κι αν είμαι) του Star Wars (μιλώντας πάντα για την καινούργια τριλογία με εξαίρεση το τρίτο που ήταν όντως πολύ καλό). Σε αυτή την "μάζα" περιελαμβάνεται και το Saw. Αν και τρια πρώτα (και κυρίως το πρώτο) τα ευχαριστήθηκα απλά σαν ταινίες για pure fun και με καλές ανατροπές στο φινάλε, είπα να δω και το τέταρτο μέρος της σειράς. Έτσι λοιπόν, χτες το βράδυ, γυρνώντας από την δουλειά αποφάσησα να βάλω να δω το Saw IV, παρόλο που η διαίσθησή μου μού έλεγε ότι αυτά τα 90 λεπτά που θα χάσω δεν θα τα ξαναβρώ και ότι είναι ένα μεγάλο λάθος. Κι έτσι πάτησα το play... Aυτό που ακολούθησε ήταν όντως τρομαχτικά... ΒΑΡΕΤΟ!!

Το σενάριο μια από τα ίδια. Μετά το θάνατο του Jigsaw στο τρίτο μέρος, ο ίδιος επιστρέφει μετά θάνατον για να συνεχίσει το έργο του μέσω κάποιου ή κάποιας που πήρε την θέση του. Οι θάνατοι, για άλλη μια φορά, ήταν - το λιγότερο - αποκρουστικοί. Πολύ αίμα και πολύ μα πολύ εντόσθιο (ωραιότατο για κοκορέτσι το Πάσχα) που πετάγεται σε τοίχους και καταστρέφει ωραιότατες ταπετσαρίες (κρίμα από το Θεό). Στην ταινία κάνει και το ντεπούτο του στην σειρά ο Scott Patterson (γνωστός κι ως Luke Danes στο Gilmore Girls) σαν τον αστυνομικό του FBI που προσπαθεί να βρει την λύση του παζλ.

Βαρέθηκα. Το στόρυ ασυνάρτητο, το λιγότερο, και με ένα φινάλε να είναι τελείως "άντε γεια", το Saw IV τοποθετήτε άνετα στο τοπ 20 χειρότερων ταινιών που έχω δει EVER. Από ένα σημείο και μετά οι ταινίες απλά γίνονται για να γίνονται χωρίς ουσία. Μόνο για τα λεφτά. Και δυστυχώς υπάρχουν πολλοί που πάνε και τις βλέπουν στο σινεμά και οι εταιρείες κερδίζουν χρήματα από κάτι τέτοιου είδους σκουπίδια. Και με το Saw V στα σκαριά ένα έχω να πω: ο Jigsaw πέθανε. Let him (και κυρίως εμάς του θεατές) rest in peace.


206 και σήμερα...

14 ουρλιαχτά:

  • Geo said...

    Καλά πότε έφτασαν και στο 4; Και με το 5 στα σκαριά; Στο πόδι μάλλον τα γράφουν στην διαδρομή από σπίτι μέχρι την δουλειά...

    ΥΓ. Καλώς μας ήρθες πάλι! :)

    revqueer said...

    Εγώ το πρώτο είδα μόνο και δε ξετρελάθηκα να σου πω την αλήθεια..

    Soula said...

    Όσο χάλια και να ήταν η ταινία δε νομίζω οτι συναγωνίζεται το "Το Κακό"
    Μήπως θες να σου θυμίσω λεπτομέρειες;
    Το μόνο καλό απο τη βραδυά αυτή ήταν..δε θυμάμαι.Την έχω αποθήσει απο τη μνήμη μου.Παίξαμε Trivial τελικά;Έφαγα παγωτό σοκολάτα ή μόνο της Μιρέλας έδωσες;Το κρασί ήταν άσπρο ή κόκκινο;
    Μόνο τη θέα της Ακρόπολης απο το μπαλκόνι θυμάμαι(ή μήπως ήταν ο Λυκαβηττός;)

    Hfaistiwnas said...

    Θρίλερ! απαπαπαπαπα! Ούτε σε διαφήμιση!

    Leviathan said...

    de boro ta Saw ka8olou ma ka8olou...tosi via.....apapa...

    non journalist* said...

    To saw einai vlakia.,, Deite to WHITE NOISE i to HOSTEL! Kales tromares!!

    nikisot said...

    e ma 8a ton prionisei kaneis na hsyxasoyme?

    Strahd said...

    @αδερφούλι/βορέα
    Μάλλον στο πόδι τα γράφουν γιατί όντως είναι χάλια τα σενάρια. Καλώς σας βρήκα και πάλι :)

    @revqueer
    Το πρώτο εμένα μου άρεσε. Το βρήκα πρωτότυπο να σου πω την αλήθεια. ;)

    @Σουλίτσα μας
    Αν το θυμάμαι (ή ακόμα καλύτερ δεν το θυμάμαι) λέει... Η ταινία ήταν η αποθέωση του κιτσαριού και της βλακείας. Ευτυχώς που είμασταν καλή παρέα και περάσαμε όμορφα. :P

    @ηφαιστίωνα
    Θρίλερ είναι από τα αγαπημένα μου είδη. Μου αρέσει η αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινο. :P

    @Leviathan
    Ναι έχει αρκετή βία...

    @{le petit journaliste}
    Τα τρία πρώτα Saw κάπως βλέπονταν. Το White Noise το βρήκα μέτριο ενώ το Hostel καλούτσικο το πρώτο και το δεύτερο μέτριο... :)

    Strahd said...

    @moody
    Βάζω την ιδέα. Βάζεις το πριόνι; :P Φιλάκια...

    Βλαμμενος said...

    καλημερα...δεν μου αρεσουν τα θριλερ εμενα ... φοβαμαι!!!!

    Strahd said...

    Πολύ φοβιτσιάριδες μου βγήκατε... :P

    oni said...

    O prwtagwnisths omws htan paidaros! Miam. Ekei pou ths pairnane ths allhnhs to skalp ta xreiasthka basika...

    P.S. To template sou ta spaei!

    Anubis said...

    αν και έχω συνηθίσει με τα πτώματα λόγω δουλειάς εδώ στην Αίγυπτο, το Saw IV (το είδα μόλις χτες) μου φάνηκε μια πατάτα και μισή. πολύ αίμα για το τίποτα, χαζό στόρυ (δεν είχα δει τα προηγούμενα, δεν έχανα και τίποτα όμως) και δεν κατάλαβα και πολλά γιατί είχε ολλανδικούς υπότιτλους και έχανα λίγα σημεία απ τα αγγλικά μου.
    clues της βραδιάς: το ολλανδάκι δίπλα μου που μου κρατούσε το χέρι και τα πόπκορν με γεύση καραμέλα που είναι άπαιχτα!

    Strahd said...

    @oni
    Ο πρωταγωνιστής όντως παίδαρος. Η καλύτερη σκηνή ήταν αυτή με το σκαλπ.... Μπρρρρρ.... Thanx για τα καλά σου λόγια.

    @θεε anubis
    To πρώτο δες το είναι καλό. Πρωτότυπο αν μη τι άλλο. Αλλά το υπόλοιπα είναι for the baza. Ολλανδία είσαι;