Wednesday 14 March 2007

"Ξέρω Ποια Είμαι, Τι Θέλω Και Πως Να Τον Παίρνω... Αυτόν Που Θέλω" - Το Ημερολόγιο Μιας Fottutas


Ακολουθούν διάφορα αποσπάσματα από το ημερολόγιο μια απεγνωσμένης fottutas.

1 Ιανουαρίου - Αχ, είμαι πολύ ευτυχισμένη αγαπημένο μου ημερολόγιο. Πρωτοχρονιά έκανα στο σπίτι της κολλητής μου, της Τζέση ντε, της σκρόφας που σου έχω πει. Εκεί γνώρισα το αγόρι της τον Μάκη. Κούκλος ημερολόγιό μου. ΚΟΥΚΛΟΣ!! Σίγουρα θα της τον φάω όπως έχω κάνει με τόσο επιτυχία και άλλες φορές σε τόσες και τόσες κολλητές μου. Ααααχ, συγκλονίστηκα τώρα ημερολογιάκι μου. Πάω να κοιμηθώ και να ονειρευτώ τις ραδιουργίες που θα κάνω για να της τον φάω της κάργιας. Μάκιααααα....

8 Ιανουαρίου - Σήμερα έκανα την πρώτη μου κίνηση. Είχαμε βγει οι τρεις μας στην παραλιακή για μια βολτα. Είχα φορέσει αυτό το μίνι-μίνι φουστάνι που δεν τολμάω να σκύψω και φαίνεται η κιλότα μου (πάγωσα η πουτάνα). Εκεί που περπατούσαμε κάνω πως μου πέφτει η τσάντα μου και σκύβω να την πιάσω. Φάτσα κάρτα του ήρθε του Μακούλι (έτσι τον φωνάζω. σου αρέσει ημερολογιάκι μου;) ο κώλος μου. Καρδιακό παραλίγο να μου πάθει. Η Τζέση δεν κατάλαβε τίποτα. Καλή χαζή έχω για κολλητή.

25 Ιανουρίου - Πέρασε καιρός από τότε που σου είχα γράψει τελευταία φορά ημερολόγιό μου αλλά είχα πάει για ανόρθωση στήθους. Ο μπαμπακουλινάκος μου μού έκανε δώρο να μεγαλώσω τα βυζιά μου. Είχαμε πάει σε μια κλινική όπου είχε προσφορά - στο ένα βυζί το άλλο δώρο... Αχ είναι τέλεια!

14 Φεβρουαρίου - Αγ. Βαλεντίνου σήμερα. Έμαθα ότι η Τζέση είχε έτοιμάσει έκπληξη στον Μακουλινάκι μου. Αλλά καταλάθος μου ξέφυγε και του το είπα... Μα δεν φταίω εγώ. Νόμιζα πως το ήξερε ότι του ετοίμαζε έκπληξη... Ουπς! Ο Μακουλινακούλης μου ξενέρωσε άγρια με τις καρδιές και τα ρομαντικά δείπνα και έφυγε με νεύρα. Η Τζέση με παρακάλεσε να πάω να του μιλήσω και να τον πείσω να ξαναγυρίσει. Έτρεξα κι εγώ σαν συφωριασμένη από πίσω του και του είπα να πάμε σπίτι μου να μιλήσουμε. Εκεί τον πότισα για τα καλά και καταλήξαμε να το κάνουμε πάνω στη πανάκριβη προβιά που είχε αγοράσει ο μπαμπάκας από της Αφρική. Αχ, τα κατάφερα η πουτάνα!!

28 Φεβρουαρίου - Είχαμε καιρό να τα πούμε με τον Μακουλινακουλακάκη μου και την Τζέση. Σήμερα όμως το πρωί είδα τον τζουτζούκο μου στο σπίτι του γιατί ανησύχησα. Καταλήξαμε πάλι να το κάνουμε και μου είπε ότι με γουστάρει. Αλλά εγώ ΚΥΡΙΑ! Του λέω πρώτα πρέπει να χωρήσεις την βλαμμένη την φιλενάδα μου - όλα κι όλα, δεν μπορώ να είμαι το τρίτο πρόσωπο εγώ, μια κοπέλα των Β. προαστίων!! Τι θα πουν οι φιλενάδες μου;

2 Μαρτίου - ΝΑΙ! Είμαι ευτυχισμένη. Ο Μακουλινακουλακακάκης μου είναι μαζί μου! Η Τζέση έπαθε νευρικό κλωνισμό και τώρα είναι υπο ψυχιατρικής παρακολούθησης. Αχου, στεναχωρήθηκα πολύ ημερολογιάκι μου. Όχι καλέ επειδή πήγε στο τρελάδικο η ζαβή, αλλά γιατί δεν πρόλαβα να της ζητήσω το ροζ μπλουζάκι που έχει και που θα μου είχε αναδείξει τα νέα μου βυζιά (αυτή τι να το έκανε αφού δεν έχει;) και δεν το πρόλαβα να της το πω πριν μπει στο τρελοκομείο. Κρίμα...

5 Μαρτίου - Πφφφ... Ο Μάκης μου έχει γίνει στενός κορσές! Συνέχεια αγάπες και λουλούδια είναι. Τι ξενερουά τύπος!! Τον βαρέθηκα... Θα του πω να χωρίσουμε. Δεν πάει άλλο με αυτόν.

12 Μαρτίου - Και έλεγα τι έχω ξεχάσει, τι έχω ξεχάσει τόσο καιρό!! Να χωρίσω με τον λαπά. Τώρα κατάλαβα γιατί αυτός και η τρελή τα είχαν βρει... Ευτυχώς που είχα και αυτό το post-it πάνω στο καινούργιο ροζ λάπτοπ μου.

13 Μαρτίου - Του το είπα σήμερα το πρωί. Δεν μπορούσα να ακούω τα κλάμματα του και τα παρακάλια του και το έκλεισα. Μάλλον θα αλλάξω και νούμερο, αγαπημένο μου ημερολόγιο, γιατί με παίρνει συνέχεια. Αχ, θα βρω άραγε κανένα άλλο τεκνό γκόμενο καμιάς άλλη φιλενάδας μου να φάω; Θα σε κρατάω ενήμερο ημερολογιάκι μου...

9 ουρλιαχτά:

  • Grigsgr said...

    theiko....................

    Strahd said...

    Ta hmerologia mia fottutas tha epistrepsoun... :P Xairomai pou sou arese :)

    Geo said...

    Ξεκαρδιστικότατο! Θα έπρεπε να γράφεις κωμωδίες!

    Strahd said...

    Αν γέλασες Βορέα διάβασε κι αυτό

    http://alloparmenos.blogspot.com/2007/02/intermission.html

    http://alloparmenos.blogspot.com/2007/02/blog-post_24.html
    http://alloparmenos.blogspot.com/2007/02/part-two.html

    :P

    Geo said...

    Το ένα καλύτερο από το άλλο, αυτή η (Τ)Σούλα θα αφήσει σίγουρα εποχή! ;)

    Soula said...

    Πουτάνα Strahd!!!
    Κλέβεις τις ιδέες μας!!!
    Η Fottuta ειναι ιδέα του κουφού και η (Τ)Σούλα δική μου!!!Αλλά μωρή..θα σου σκάψω το σπίτι θα σ'το κάψω!!
    Θα σου κάνω αγωγή και θα σου ζητήσω τα πολλά λεφτά!!
    LOL

    Strahd said...

    Tazoulinakooooooooooooo.... :p

    Sta dikasthria tha se seiro... Xaxaxaxaxaxa :P

    Love ya :)

    Soula said...

    Βρε π'ανάθεμα την ορθογραφία σου!!!!
    Μόνο η Σούλα γράφει τόσο ανορθόγραφα!!Τελικά έχετε τόσα κοινά με τη Σουλίτσα!Εσύ κλέβεις τα concept μας και η Σούλα το θεατρικό μας!!

    oni said...

    Kiouria h Soula! xaxaxa