Monday 30 June 2008

Χωρίς Τίτλο

Το συγκεκριμένο πόστ το έσβησα και το ξανάρχιζα πάνω από 10 φορές... Δεν ήξερα τι να γράψω και πως να πω αυτά που νιώθω. Γενικά η ζωή μου είναι ένα μεγάλο μπουρδέλο αυτές τις μέρες. Σε μερικά πράγματα φταίω εγώ, σε άλλα πάλι όχι και τόσο. Ποτέ μου δεν είπα πως είμαι ο τέλειος άνθρωπος... Πάντως θέλω να πω πως πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ που είδα το Σάββατο που μας πέρασε πολλούς από εσάς αν και, λόγω των πολλών ατόμων συνδιασμό του ντροπαλού χαρακτήρα μου και το πόσο περίεργα ένιωθα, δεν μίλησα όσο ήθελα με τους περισσότερους ακόμα και με σένα που ήθελα να μιλήσω πιο πολύ απ' όλους. Το μόνο που θέλω να πω είναι πως για λίγο καιρό, μπορεί να είναι λίγες μέρες μόνο αλλά ίσως και λίγες βδομάδες με μήνα, θα λείψω από αυτό το πανηγύρι που λέγεται μπλογκόσφαιρα. Θέλω να ηρεμίσω και να προσπαθήσω να βάλω κάποιες σκέψεις μου σε μια σειρά. Αλλά θα επιστρέψω – ελπίζω να μην ακούγεται σαν απειλή αυτό.

Θα σας διαβάζω και θέλω να πω συγγνώμη που δεν έχω αφήσει τόσο καιρό κάποια κόμεντς, αλλά θα επανορθώσω, πιστεύω σύντομα. Κι όσο αφορά για το τέλος της ιστορίας θα είναι ίσως το μόνο ποστ που θα κάνω στο ενδιάμεσο. Κάποια στιγμή, ελπίζω σύντομα, να μπει κι αυτό.



Υ.Γ. Συγγνώμη… Ξέρεις εσύ…


35 και σήμερα...

19 ουρλιαχτά:

  • ProFyLaKtiKo said...

    life suckz αγαπητέ. αλλά μην της δίνεις και πολύ σημασία. προσπάθησε να μη χαλιέσαι... και πάρε όσο χρόνο σου χρειάζεται :)

    καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ethanandthecity said...

    εμείς θα σε περιμένουμε, πάρε όσο χρόνο χρειάζεσαι :-)

    revqueer said...

    :-(

    'Αντε, με το καλό πάλι κοντά μας!

    PN said...

    Όλοι το χρειαζόμαστε ένα διάλλειμμα. Άντε για κάνα μπάνιο και μπόλικο ήλιο να σου φτιάξει η διάθεση γιατί σε βλέπω πεσμένο.

    Εμείς εδώ θα είμαστε. Δεν πάμε και πουθενά!!!

    mahler76 said...

    Δηλαδή για νύχτα τρόμου με τον Αντώνη και μένα δεν θα έρθεις? όπως και να έχει εγώ χάρηκα που σε είδα ντροπαλό αγόρι και ελπίζω να μήν χαθούμε. Και βάλε και το τέλος της ιστορίας γιατί περιμένω αυτό για να την διαβάσω ολόκληρη. Καλό σου απόγευμα και καλά να περνάς.

    tovenito said...

    πόσο σε νιώθω, σε όλα! στην συστολή, στην ανάγκη για ηρεμία, στη συγγνώμη..ελπίζω να αναιρέσεις σύντομα την απόφασή σου, πάντως. εγώ θα περιμένω, γωνία τόβενε και πέντε ενήντα δύο

    Hfaistiwnas said...

    Διακοπούλές; χρειάζεται μωρέ λίγη αποτοξίνωση.. :)
    Καλά να περάσεις όπως και να έχει..
    και να μας έρθεις σύντομα!
    Φιλιά!

    musicbug said...

    Axou to more!!! Min afineis kanenan na se kanei etsi, kai kamia katastasi, vres diexodo sti mousiki, tin thalassa, ton ilio, tous filous, yparxoun tosa omorfa pragmata pou se perimenoun!

    b|a|s|n\i/a said...

    όλοι κατά καιρούς έχουμε νοιώσει αυτήν την ανάγκη. του να βάζεις κάποιες σκέψεις σε σειρά. δεν ξέρω αν μπαίνουνε, γιατί εκεί που λες οκ, εμφανίζονται άλλες σκέψεις. λολ. μα δεν είσαι μόνος. ό,τι χρειαστείς μην διστάσεις. φιλιά πολλά!

    gay super hero said...

    Ψιλο-αινιγματικό μου φαίνεται εμένα όλο αυτό...

    g for george said...

    Αινιγματικό; δεν νομίζω.

    Στραβές συμβαίνουν, Strahd.
    Αλλά αν θέλουν και οι δύο, διορθώνονται όλα.

    tovenito said...

    άλλαξες και το λουκ. πολύ καλό! φιλιά!

    Dr_MAD said...

    Καλά να περνάς! Εϋχομαι όλα να είναι τέλεια, όπως πριν και να γεμίσεις μπαταρίες στις διακοπές. Το νέο λουκ εμένα δε μου άρεσε, γιατί διαβάζεται πιο δύσκολα (την αποψη μου λεω)

    Περιμένουμε το τέλος ;-)

    PN said...

    Μεγιά το look, αλλά όπως είπε και ο MAD θα συμφωνήσω (μην με παρεξηγήσεις). Είναι τρομερά άβολο στο διάβασμα...!!!

    Strahd said...

    Προσπαθω να βρω το κατάλληλο χρώμα για την γραμματοσειρά... :) Αν δεν κάνει τίποτα κι αυτό θα το αλλάξω...

    g for george said...

    Ενώ είναι πολύ ωραίο ως εμφάνιση, είναι δύσκολο στην ανάγνωση.

    Πάντως είναι πολύ όμορφο!

    Aviator said...

    Πολύ όμορφη η αλλαγή. Σου πάει πιστεύω και δείχνει ένα φρέσκο αέρα, δροσερό και σχετικό με την εποχή και το κλίμα.

    Καλά να περνάς όσο θα απουσιάζεις. Και γω να σου πω την αλήθεια μια παύση θα την κάνω.

    Ιπτάμενους χαιρετισμούς.

    Leviathan said...

    kala 8a kaneis na iremiseis!!!!teleia i allagi :)(xarike poli poli)Filia!!!!!!!!!!!!!!!8a se perimenoume!!!

    hourglass said...

    Είμαι σίγουρος ότι θα ηρεμήσεις και θα ανανεωθείς.. Πάρα πολύ ωραία η αλλαγή! Φιλιά!